torsdag 18. august 2011

Stille....

Det er litt stille på bloggen for tiden...
Det har med å gjøre at formen ikke er så bra, jeg har klart å pådra meg en skikkelig forkjølelse:(
Noe som jeg synes passer veeeldig dårlig nå, 12 dager før operasjon:/
Jeg håper jeg skal rekke å bli frisk...

Så i kveld er dette på menyen:


En askjett full av appelsin og nektarin :) en stor kopp te med honning, og snytepapir ;)

Ellers har det ikke skjedd så mye, annet enn at jeg har vært på sykehuset i dag. Snakket med gynekolog, jordmor og anestesilege...så nå er løpet kjørt opp for keisersnittet.
Den 29/8 må jeg opp på dagen og ta blodprøver, så må jeg komme tilbake og bli innlagt etter kl 18 samme dag, og skal være på pasienthotellet til neste dag...
må være på fødeavdelingen halv sju...iiik tidlig hehe:p
Og så er det bare å vente etter å ha gjort diverse forbredelser, de starter med keisersnitt klokken 8, men jeg vet jo ikke når jeg blir tatt da...eller hvor mange som skal ta den dagen...

2 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Huff, kjedelig å være syk.. Håper det går fort over, og at KS går som planlagt. Masse lykke til..

Hild Frøya sa...

SV: Bæretøyet kosta litt i overkant av 800,- inkl. frakt. Ikke så ille egentlig. Syns jeg da. men det er så utrolig deilig å bare ha. Penga flyr her også, for det koster å pusse opp. Add meg til den gruppa du. Høres spennende ut..