søndag 3. juni 2012

Hokus Pokus Stol :)

Jeg har lenge hatt lyst på en slik hokus pokus stol.
Jeg ønsket meg det faktisk som liten, og pappaen til ungene hadde sånn.
Jeg synes de er så kule, og ikke minst praktiske, med tre bruksområder.

Så jeg har kikket en stund på Finn , men ikke funnet noen som er i nærheten.

Så til slutt bestilte jeg en fra mamma-mia .
Og i går kom den :)


Jeg er veldig fornøyd , og tror Erik også er det :)

Den tar ikke så stor plass, og som høystol går den perfekt inn til kjøkkenbordet :)




Den har ratt og gyngefunksjon, og på andre siden har den bord :)


Veldig kjekk altså :)
De hadde mange farger å velge mellom.
Både på "understell" og puter, men jeg valgte safe jeg...hvit med sort pute!
Veldig fornøyd i hvertfall :)

Hva slags spisestol har dere? eller evt hatt?

Vi har i tillegg den standard Ikea stolen, antilop.
Skal fortsatt ha den. Kjekk å ha liggende som ekstrastol eller om vi skal bort er den kjekk å ha med :)
Storebror har tripp trapp, det blir nok muligens en sånn på Lillebror når han er ferdig med denne :)

4 kommentarer:

Hild Frøya sa...

De stolene er helt fantastiske. Vi har en etter Ingrid + at pappa har en som de bruke når de passa Ingrid. Nå har Cornelis overtatt dem da.. For Ingrid sitter jo på voksenstol nå.

Over Regnbuen sa...

Jeg hadde en brun sånn stol da jeg var liten. Dessverre er det ingen som vet hvor den ble av :(

Lillebror har en sånn stol http://www.mobelnett.no/barnemobler/barnembler/sofie-barnestol.html
Den har han arvet fra storebror.

Mette sa...

Kanon stol :D Stilig !!!!
Vi har en tripp trapp stol :)

Ann-Kristine. sa...

Har selv et slik stol som jeg har brukt til mine barn. Kunne ikke våre for uten. Hadde den selv som barn å nå er jeg 28 år :-).