søndag 1. juli 2012

Dagene flyr...

Og jeg er i grunn litt i en bloggtørke føler jeg...
Har ikke noe å blogge om til tross for at jeg sikkert har det :p

Jeg ergrer meg over at sommeren aldri kommer, det kan aldri være EN eneste dag hvor det er fint vær hele dagen, neida...det må regne og være sol om hverandre hele dagen.
Det eneste som minner om sommer er alle markjordbærene som vi finner i nærområdet her, for det er virkelig masse :)
Vi har plukket ofte når vi har gått tur i det siste :)

I det siste har storebror hatt svømming hver dag i en hel uke i barnehagen.
Og til tross for hans vannskrekk , synes jeg han har klart det veldig bra ved å bare i det hele tatt komme seg i vannet alle dagene...var ikke alle som gjorde det!

Lillebror vokser og blir stor, han er passert 10 måneders dagen;)
Og han reiser seg overalt, plukker på alt;) Klapper i hendene, viser hvor stor han er ved å løfte en arm i været og vinker.
Han er blitt en racer på å danse så fort han hører musikk, og er stortsett blid.



Storebror har nå en uke igjen i barnehagen, før det er ferie...og da er det ikke noe mere barnehage på han. Da begynner han på skolen GRØSS OG GRU, det blir skummelt for mor ;)

Jeg er flinkere til å oppdatere på Instagram, så følg meg gjerne der: kinetinnseth heter jeg der. (og i grunn bestandig:p)

3 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Her har vi også en uke igjen i barnehagen før ferie. Ingrid gleder seg både til ferie, og til å bli førskolebarn. Store blir de. Barna våre!

Mette sa...

Her er det og ferie fra helga av :)Bloggtørke er lov, så bare ikkje stress :):)
Håper dere har det bra :D
Klem

Camilla Ajer Leerstang sa...

Du er ikke alene om å lengte etter sikkelig sommer.

Går bare å venter jeg, å får et pittelittet håp hver gang sola såvidt titter frem, men 5 minutter senere så åpner himmelen seg igjen.. Kjedelig!