søndag 23. september 2012

Give Away

Jeg smeller i gang med en give away igjen jeg;)

Denne gangen kan du vinne dette:




Som er ulike ting til MATPAKKEN :)

Det er en EGGEFORM , som du kan forme egget til en fisk.

Slike PAPIRFORMER , til å ha ulike ting i i matpakken, mener det er 20 stykker i pakken, og de er i forskjellige farger.

En liten rosa BOKS, til for eksempel frukt.

Og 10 FOOD PICKS , små søte "gafler" til å sette feks i en frukt.





For å vinne dette må du ta noen lodd

1 lodd = lik siden min på facebook HER!!

1 lodd = følg bloggen min.

2 lodd = del give awayen på din blogg, bruk det nederste bildet :)

Du kan altså få 4 lodd, husk å skriv en kommentar under her om hvor mange lodd du tar. :)

Trekningen er 15 oktober!

LYKKE TIL!!

56 kommentarer:

sirilinn sa...

Jeg er med :) da ble det full pott og 4 lodd på meg ;)

2nje sa...

I'm in.. 4 lodd:)

Over Regnbuen sa...

2 lodd til meg :)

Mette sa...

Åååå for en flott giveaway... EG VIL VINNE :D:D Hehe..
4 lodd på meg :D

Hannemor sa...

4 lodd på meg - supert med Giwe Away!!

Anonym sa...

1 lodd på meg, siden jeg ikke har blogg.. Men kanskje starte en?! ;)

Lillian Spjeldnes :)

Piken sa...

To lodd på meg:-)
Kjempefott med giveaway, for noen flotte ting!

Hilsen Nistepiken
http://nistepike.blogspot.no/

Anonym sa...

1lodd på meg.

Linda Rønning :o)

eventyrLise sa...

Jeg vinner jo sikkert ikke siden jeg vant forrige giveaway, men prøver likevel lykken med 2 lodd :D

Monika Taarneby sa...

Hei
For en stilig giveaway :) jeg prøver lykken med 2 lodd jeg....1 for å like siden din på fb og 1 for å følge deg med bloglovin :)
ha en fortsatt flott dag :)
Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

Anonym sa...

jeg er med, 1 lodd

lisbeth n

uglylizz78@gmail.com

Tina T sa...

2 lodd på meg :)
tina.triger@live.com

linnerud sa...

1 lodd :)
sorgenfri2#hotmail.com

Anonym sa...

1 lodd håper jeg på!
Og tusen takk for en flott giveaway du holder!

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Ulven sa...

:) Jeg satser på to lodd. Med to barn i barnehagen hadde dette vært suverent og fått i posten.

kirgi2002@hotmail.com

Øystein W.

Anonym sa...

Følger, så ett lodd på meg. :)

Hanne
matpakkemamma(a)gmail.com

Picachu sa...

•••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

► og for en premie! =))
► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)
Er så lite oppfinnsom når det gjelder matpakken til lille prinsesse, så dette hadde jo vært supert ♥♥♥

------> jeg er følger, og har tipset alle mine 295 facebook venner via privat melding

--------> 3 lodd opp av hatten på meg!

Ha en fin uke!

Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

Wendy sa...

Likt! :)
1 lodd

wendyydnewl@hotmail.no

Tonje sa...

Jeg vil gjerne prøve lykken med 3 lodd :) Så skjønne de små gaflene er! Klem, Tonje

Ida sa...

Jeg tar med meg fire lodd jeg da.
Fantastisk fine ting!

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

madebyjulia sa...

Wow så fin give away:) Jeg vil gjerne ha 4 lodd.

Kristine S sa...

Tar med glede 4 lodd og håper på den supersøte premien.

Mvh. Kristine S
E-post: kristine907@gmail.com

Tina sa...

1 lodd på meg :)
tina.sves@gmail.com

Merete K. sa...

Hei :-)

Takk for titten i den fine bloggen.
Veldig søt giveaway, blir gjerne med i trekningen og takker ja til 2 stk lodd. Ha en riktig fin høstuke med dine!

Beste hilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Lillebølla sa...

Jeg vil og være med! 2 lodd, for å følge på facebook og bloglovin:)

Ole-Martin sa...

Jeg tar med meg to lodd.
Ole-Martin
olejen(ætt)live.no

Kine sa...

Jeg er med, har trukket tre lodd! :-)

Dan-Eirik Hætta sa...

2 lodd på meg...:)

Unknown sa...

Jeg prøver gjerne lykken med to lodd:)

snefrid1@msn.com

Monica's Verden sa...


Jeg prøver lykken med 2 lodd.
Liker Facebook siden &
Følger bloggen din videre..
Kjempe søt premie,vet en hadde synes det hadde blitt mer moro og spise matpakke om jeg hadde vunnet her ;)
Ønsker deg og dine en kjempe fin uke videre..
Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Anonym sa...

Hei. Det var en utrolig fin give away =D
Jeg får bare tatt et lodd (like på facbook)Jeg har desverre ikke blogg så jeg kan få tatt 4 lodd. Men håper å kunne vinne likevel =) Det hadde vært helt perfekt gave til lille prinsessa mi <3

Mvh Linda
lindal248@hotmail.com

June sa...

Kjempegøy! Jeg er med og tar 4 lodd! Du er jo så flink med matpakkkene og jeg blir stadig inspirert av instagrambildene dine!:)
Klem June

Yvonne Rislaa sa...

2 lodd på meg. Super premie :)

yvonne.rislaa@yahoo.no

Hanna sa...

Jeg er følger :)

Lillian Spjeldnes sa...

Du, da har jeg blogg og du kan glemme det innlegget lenger over for nå har jeg 4 lodd!! Delte bildet ditt! Juhu!!

Hanne sa...

Ååååhhh.. Jeg vil være med! :):)
2 lodd til meg!

SÅ fint det ble med ny tv benk og oppussingen av soverommet:):)

Ha en fin dag :)

Karin sa...

3 lodd på meg denne gang:)

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!

Dette må jo jeg være med på som lager verdens kjedeligste matpakker til barna mine:)

Trekker 2 lodd:)

Nyt dagen!

Klem Linda:)

birgitte sa...

2 lodd her ;) Krysser fingrene, ikke dumt for en mamma som ikke er sååå oppfinnsom ;)

bk_bv@hotmail.com

Camilla sa...

Hei! To lodd på meg :)



Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Anonym sa...

Ett lykkelodd til meg - søt premie! anikris3@online.no

Olgamor sa...

Tar to lodd :-)

kckolnes.blogg.no sa...

ღϠ₡ღ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿♥●ღϠ₡ღ

For en søt og fin blogg du har :)

Blir veldig gjerne med, hadde vert fint å hatt til jenta mi i barnehagen :) <3

tar to lodd som liker på facebokk & følger via google :)

Ha en super helg med deg og dine ! :)

charlotte_kolnes@hotmail.com

ღϠ₡ღ●♥✿❀Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ✿♥●ღϠ₡ღ

Åse Marit sa...

Artig! Eg tar to lodd:-)

hoyesen sa...

1 lodd for å like bloggen på facebook :)

Kristin sa...

1 lodd,har ikke blogg.:/
Kristinhelen_85@hotmail.com

Charlotte sa...

Prøver lykken med 2 lodd jeg;)

Klem charlotte

Anonym sa...

Det blir 1 lodd til meg.

bluebell.blue@hotmail.com

Beate M B sa...

Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd!

Mvh Beate M B
beate_myran(ætt)hotmail.com

Petrus og Petrine sa...

Jeg trekker gjerne to flakslodd <3
Jeg var innom bloggen din for første gang i dag, men er jo nå følger både her og der, og da vet jeg at jeg kommer til å besøke deg oftere :)

God søndag til deg

Livtherese sa...

2 loddpå meg;) kjempefin blogg

Silje sa...

To lodd på meg :D Morro!

Lene RH sa...

Har ikke blogg, men liker facebook siden din fra før så ett lodd på meg :-D Krysser fingrene!

Margrethe sa...

Hei, jeg vil være med og tar to lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

kjersti sa...

Liker FB-siden og trekker 1 lodd i siste liten :)
kjerstiogkim@hotmail.com

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Tar 2 lodd i siste liten. Liker deg begge steder fra før!

Klem