fredag 26. oktober 2012

Happylights!

Som så mange andre så har jeg fått øynene opp for disse nydelige lyslenkene.
Og som så mange andre så fikk jeg tips om at på ETSY så fantes disse mye rimeligere.




Så jeg måtte inn og titte og jommen så bestilte jeg to gitt.



Et sett hvite og ett sett i blåtoner.

Har ikke helt bestemt meg hvor jeg skal ha de, men foreløpig henger de hvite langs vinduet på vårt soverom, og de blå langs vinduet til lillebror.




De gir et helt herlig koselig lys :)


Har du kjøpt Happylights??

9 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Herlig bare elsker mine:)

Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!!

Nyt helgen med dine:)

Klem Linda:)

eventyrLise sa...

Hvorfor kaller alle ebay etsy? Tror jeg har gått glipp av noe...

Kine sa...

Etsy er en annen side Lise ;)
Der er det mest hjemmelaget :)

Silje sa...

Søte lys :-)
Liker spesielt godt de blå lysene.

June sa...

Mine kom i posten igår!:)
Nå må jeg bare finne ut hvor jeg skal ha de!:)
God lørdag!
klem:)

Hild Frøya sa...

Kjempefine.. Vi tar nå ett rom av gangen, og jeg tror at litt ting som dette vil havne rundtomkring etterhvert.. hehe.. Men, først må vi male og sånt..

Bittelille villa/Jennifer sa...

Fulgte tipset ditt og bestilte Happylights jeg også:) Passer så fint nå som det blir mørkere ute, så jeg gleder meg til å få de i posten:)

Syns det ble kjempetøft med de blå på barnerommet!

Ha en finfin søndagskveld:)
klem Jennifer

Anonym sa...

Hvor lang tid tok det før du fikk dine fra etsy? har så lyst på sånne til jul:)

Kine sa...

Det tok ca to uker :)