mandag 26. november 2012

Matpakker og sykdom

Her er noen av de siste matpakkene til eldstemann:


Jeg har faktisk blitt veldig glad i laptop lunchboxen.
Først syntes jeg den var altfor stor, men nå synes jeg den er veldig grei faktisk.
Den er oversiktlig og enkel å ha med å gjøre ;)
Og storebror liker den og godt :)

I helga har lillebror blitt syk igjen :/
Begynte på lørdag med feber og snørr, og så har det bare utviklet seg til mer feber og mer snørr, samt litt hoste og surkling i brystet :(
Løs i magen er han og...! Vondt i tennene.
Tenner er noe herk asså!
Han har fortsatt bare 5 tenner og han sliter såååå med de. Holdt på så utrolig lenge nå :(
Den dagen alle tennene er kommet ut, da skal jeg sprette Champisen ;)

Han har vondt når han skal legge seg også, og holder seg for ørene, så spørs om det ikke er noen ørebetennelse på gang også.
Så blir nok en tur til legen i dag!


Husket å melde deg på give awayen min???
I morgen trekkes den :)

Ingen kommentarer: