onsdag 13. juli 2011

Stellebord og SALG:))

I dag dro jeg en tur til byen for å kjøpe stellebord.
Jeg hadde nemlig bestemt meg for et vegghengt stellebord fra Brio, og dro til Barnasutstyr i byen, der fant jeg selvsagt også bittelitt annet...

Denne lua er så skjønn, så jeg bare måtte ha den:p og tok med meg en søt smekke også;)


Stellebordet ser forresten slik ut:


Det er i tre, og veldig delikat. Med to praktiske hyller til bleier og diverse.
er litt usikker på om stellematten som fulgte med er noe tynn, men det får man se;) Vi har ikke fått hengt det opp ennå. Det gjenstår litt rydding og planlegging hvor man plasserer andre ting først;)

Og så dro jeg en liten tur på Nordbyen og der var det selvsagt salg....
70% på denne sparkebuksa, og denne velourbuksa....og måtte ha med en smekke;)
På Lindex...


Og på Cubus fant jeg disse skjønne dressene til 50kr stykket...så da måtte jeg ha to:p Har ikke sånne dresser i så små størrelser fra før av, for Even ble jo født i juni, så blir ca tre måneders forskjell...det utgjør jo litt i klær..!


Ellers så er det nydelig vær ute :) Mannen og junior har vært nede på stranda og bada litt, mens jeg var i byen. Nå skal vi snart grille litt, herlig :))

Ingen kommentarer: