tirsdag 5. juli 2011

Tavle, og noe av det fineste jeg vet ved huset vårt :)

Jeg har kanskje vist frem denne tavlen før, men jeg liker den så godt :)
Før hadde vi korktavle, og denne er 100 ganger finere :)


Vi bor i et gammelt lite hus, nærmere 200år gammelt. Dog oppgradert og påbygd senere tid. Men noe av det jeg liker så godt ved det gamle huset vårt er dørene og vinduskarmene her. Karmene er så brede og fine som dere kan se Even illustrerer her:


Og her er noen av de gamle dørene våre :


En ting til jeg er veldig glad i er bjelkene i taket. Men de får jeg vise frem en annen gang :)

2 kommentarer:

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så mange flotte, gamle detaljer i huset deres:) Nydelige dører!

Gardinen du ser på bildet er en annen. Jeg fant plutselig ut at jeg har feil størrelse, jeg så på lengden istedetfor bredden.. Så da får jeg se meg om etter en ny:) Den er så fin, så jeg håper de har fler i rett størrelse:)

klem

Kine sa...

Ja det har sjel dette huset, veldig glad i det, til tross for at det har lite og til tider veldig dumme løsninger;)

Aha, da skjønner jeg at den hadde brett hehe!
Kjedelig at det var feil størrelse da:/ tror de kun hadde to størrelser, 100 og 120!
Jeg kjøpte først 100, og den ble for liten!