onsdag 18. januar 2012

Babytreff :)

I dag når jeg skulle kjøre største i barnehagen var det et helt utrolig lys ute.
Even stod i vinduet og sa: Seeee mamma...det er helt ROOOSA luft ute...
Og det var det...


Utrolig flott :)

Så var tiden kommet for å dra på treff med de søte jentene og babyene dems.


Tidligere har vi vært på kafè, men denne gangen var vi hjemme hos hun ene og hadde med oss litt mat hver. Kjempe koselig :)
Og ungene kunne ligge på gulvet og kose seg...

Her er Erik sammen med to av de skjønne ungene

Kjempe koselig :D Håper det ikke er lenge til neste gang !!

2 kommentarer:

Mette sa...

Nei så stilig med rosa ute ! Aldri sett før :D

Koselig med babytreff :) Var aldri på noe sånt med Liam, men håper eg blir kjent med noen med baby rundt meg nå når lillesøster kommer, så eg har noen å kose meg sånn med :)
Klem

Hild Frøya sa...

Så fint bilde av den rosa lufta! Babytreff er koselig. Hadde nok blitt mer av det om jeg hadde hatt bil!