tirsdag 31. januar 2012

Like and share...

Da jeg titta innom bloggen til LISE for en stund siden, ble jeg oppmerksom på et nytt slik testings opplegg, nemlig LIKENSHARE .

Hvor du kan registrere deg og interessene dine og teste ut produkter mot å snakke om dem med venner og på sosiale medier :)

Og i dag kom denne i posten:


Så nå skal jeg teste ut om jeg får hvitere tenner av denne :)
Spørs nok om den klarer å få tennene mine hvitere på bare en uke som den lover.
Den har i allefall veldig frisk og god smak :)

...to be continued...:p

3 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Spennende, gleder meg til å se om den er bra:)
Ha en fin kveld..
Klem

Uten en oppskrift sa...

Så bra at du får teste denne da så får vi vel resultatet her :) 1 uke spennende he he

eventyrLise sa...

Nå har jeg holdt på mer enn en uke. tror kanskje jeg merker tennene er litt hvite. ennå en lang vei å gå men ;)