tirsdag 5. september 2017

Natt i naturen

Lørdag 2 september var den årlige "natt i naturen", og det måtte jeg selvsagt benytte meg av.
Men siden det ble arrangert barnebursdag for 6 åringen tidligere på dagen, kom jeg meg ikke avgårde før utpå kveldinga.

Fikk med meg ei venninne og vi dro ned i Ødegårdsbukta og fant en fantastisk fin plass ved vannet.



Plassen lå dessverre litt i skyggesiden, men vi fikk nå sittet en stund i sola og kost oss før solen gikk ned.
Helt fantastisk er det å kunne sitte og nyte naturen sånn...
Så stille og fint.
Og vi angra litt for at vi ikke hadde med fiskestang, for i vannet hoppa det fisk konstant.




Det ble ganske mørkt etterhvert og plutselig sier venninnen min : ser du også de fire flekkene utpå vannet?
Og der kom det en svanefamilie for å hilse på <3

Og morgenen etter våknet vi til noe overskyet, men herlig vær...


Håper på å få til flere teltturer i høst :)

Ingen kommentarer: