mandag 28. november 2011

Ukesmeny og Dørkrans...

Ja i dag var det ny uke og ny meny...

Den ser slik ut :


Det er ikke sikkert menyen blir så bra fulgt når vi kommer til desember.
Da er det plutselig så mye annet som skjer...
Men vi får se.
Søndagen er åpen denne uka...mye mulig vi spiser borte denne dagen ;)

Ellers har det kommet noen nisser frem her de siste dagene.

Jeg har ikke helt bestemt meg for hvor jeg skal plassere alle, men noen har fått plass på lysfatet :)


Synes de er søte de nissene her, den største tilhører egentlig Even.
Han fikk den til jul for et par år siden, men enn så lenge så er han lite interessert i den :p

I dag prøvde jeg meg på å lage krans til døren.
Jeg fikk inspirasjon og tips HER i bloggen hos Hobbyvimsa :)

Men jeg hadde ikke ståltråd så måtte bruke hyssing, så det ble ikke like fint som jeg håpte. Men jeg kan jo ha den midlertidig, og heller lage en ny når jeg får somlet meg til å kjøpe ståltråd ;)

Den ble i allefall sånn:


Har du krans på døren din??


Minner om GIVE AWAYEN min, Du finner den HER!!! :)

1 kommentar:

Hild Frøya sa...

Syns den kransen ble kjempefin jeg. Ikke noen krans her. Men så driver vi å bygger da. Så de tingene der får vente til neste pr tror jeg. Mye som må vente til neste år gitt...