fredag 23. desember 2011

Julekvist??

Jeg har vært litt deppa i år, fordi vi ikke har plass til juletre.
Jeg synes det er så koselig med juletre, og ikke minst lukta...DET er jul for meg :)

Men i år har vi en liten pjokk, og da er stua fyllt opp med lekegrind og hengevugge, og vi har så liten stue.
Og etter at vi delte opp soverommet vårt og laget babyrom der...så har vi ikke noen plass til å sette lekegrinda andre plasser, og jeg gidder ikke ta den helt i fra hverandre for disse dagene!

Men samboer vet råd...:D
Han har vært i skauen og hentet en stor kvist...:)

Som vi plasserte på et bord i mellom sofaene :D


Det er ikke lys eller stjerne på det da, men det gjør ikke noe ;)
Jeg synes det ble veldig koselig jeg :D


Nå skal jeg se på "Alene Hjemme" , en av mine favoritt julefilmer ;)

2 kommentarer:

Mari-Anne sa...

Ble jo kjempeålreit det da:D

Hild Frøya sa...

Så koselig da. Tror ikke jeg hadde klart meg på julaften uten tre altså..