onsdag 21. desember 2011

Utfordring: Vis meg din JULESTRØMPE!!!

Vi har jo som kjent fått et nytt familiemedlem i år, så neste år er vi nødt til å skaffe oss nye julestrømper :)
De vi har nå har vi hatt i noen år.
De er fra kremmerhuset og jeg har stemplet på navnene våre på dem.


Jeg er veldig usikker på hva slags strømper vi skal ha til neste år, og har veldig veldig gjerne lyst til å se din :)

Har du lyst til å lage ett innlegg og vise meg DIN julestrømpe?
legg igjen link til innlegget ditt i mr linky under her, og på nyåret skal jeg trekke en av de som har lagt igjen link som får en premie av meg ;)




edit: får ikke mr linky til å virke:(
bare legg igjen kommentar under her:)

10 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei!

Tusen takk for fine kommentarer hos meg! ♥

Jeg har et bilde av julestrømpa i dagens innlegg, så legger igjen link til det. ;)

Håper dere får en fin julefeiring! :D

Fra huset i svingen sa...

Jeg blir gjerne med på utfordringen din, må bare få tatt bilder først ;)

Klem Karianne

eventyrLise sa...

Jeg kjøpte noen strømper på søstrene grene, men har ikke tatt noen bilder ennå. det får komme når jeg får tatt det :)

Fra huset i svingen sa...

Da er jeg med :-D

Klem Karianne

Hannemor sa...

Du inspirerte meg - og jeg er med på utfrodringen din -

klem på bittelille julaften

Fra huset i svingen sa...

Litt usikker på om jeg fikk linket jeg?

Klem Karianne

eventyrLise sa...

Vet ikke om jeg fikk linket, så limer inn her :)

http://eventyrfjellet.blogspot.com/2011/12/vel-overstatt.html

Hild Frøya sa...

Da er jeg også med.. Endelig http://hildfroyas.com/2011/12/25/ingrid-sin-julestrømpe/

Hjemme hos meg sa...

http://hjemmehos-meg.blogspot.com/2011/12/engleboden.html

Hei!
Her er link til min julestrømpe :)
Ha en fin dag :)

Klem Anette

Hannemor sa...

Jeg har ikke fått med noen link, er med allikevell eller?