fredag 10. juni 2011

Dagen i dag :)

I dag har jeg, Even og en venninne av meg vært en tur i Skien.
Det var planleggingsdag i barnehagen til Even, så da måtte vi finne på noe.

Vi skulle nemlig kjøpe nytt bilsete til Even...for det han har begynte å skrante litt i og med at mammaen hans klipte istykker trekket i ren desperasjon en gang han hadde kastet opp i bilen, og jeg ikke klarte å få av trekket...
Så i ettertid har vi hatt et lammeskinn i tillegg, så han slapp å sitte rett på det harde på en måte...

Og nå begynner det i grunn å bli litt varmt med det lammeskinnet...

Så vi hadde bestemt oss for et Britax Evolva 123 sete, som har fempunktssele som etterhvert kan taes av og kun bruke bilens 3 punktsele. Genialt...!
I allefall siden junior er en liiten 5 åring med sine knappe 13 kg og lave høyde.
Han satt helt perfekt i det og gliste fra øre til øre :)

I tillegg ble det en kafètur og litt shopping, og mor fikk kjøpt seg litt flere polkadotter ;) hehe

Så må jeg og fortelle...at Gråpusen vår er 4 år i dag hehe, og det ble feiret ved at han fikk en boks med tunfisk ;))

Og i kveld kom Even med en nydelig liten bukett med blomster han hadde plukket til meg, herlig :))) jeg elsker slike søte små buketter fra barnehender :)


Hva har dere gjort i dag ?

Ingen kommentarer: