onsdag 22. juni 2011

Ønsker meg....

Det er så mye lekkert der ute som man kan ønske seg....
Jeg har alltid ønsket meg badekar, og et slikt står høyest på ønskelista...


Og vi trenger nytt kjøleskap...og jeg har lenge ønsket meg et slikt kjølehjørne:


Men jeg tror ikke vi har plass...så da hadde det i grunn passet med et slikt lekkert et:


men spørs nok om det er i dyreste laget altså....:/

På babyrommet har jeg lyst på en slik ammestol...


Og på vårt soverom, denne sengen:


Vi har rammemadrasser nå, og jeg er ikke veldig fornøyd...! Lyst på "vanlig" seng igjen...!

Og så ønsker jeg meg veldig ny sofa...har ønsket meg ny i to år nå, men er ikke lett å velge heller...vil ha med sjeselong på...og jeg synes denne var fin


Og til babyen, har jeg lyst på en slik i stua


Men den skal jeg kjøpe uansett da, så tror den er bankers hehe ;)
Det andre må jeg nok kanskje overbevise min bedre halvdel om...;)

Alle bildene er Googlet...!!

Ingen kommentarer: