torsdag 16. august 2012

Dagens anbefaling!!

I dag har jeg lyst til å komme med en anbefaling.
Det gjelder en nettbutikk som selger babyutstyr, forøvrig er det en fysisk butikk i Bergen også hvis jeg ikke tar feil.

Butikken heter:
BITERINGEN

Jeg er ikke vant til så god service som jeg har fått i denne nettbutikken, og jeg handler endel på nettet.

Nå har det seg sånn at Erik skulle over i bilsete nr.2 og jeg var fast bestemt på hvilket sete det skulle være.
Nemlig Britax Maxway i fargen "Leon" (sort og turkis).

Det setet er visst veldig populært for tiden, og spesiellt den fargen, så det var temmelig utsolgt i utsalgsstedene i nærheten her.

Så jeg bestemte meg for å titte litt på nett...jeg googlet og kom fram til Biteringen i Bergen :)
De hadde i tillegg fri frakt :)
Så jeg bestilte der.

Dagen etter ringer verdens koseligste dame og forteller meg at dessverre så er fargen utsolgt.
Jeg er vant med å kun få en mail om sånt noe...
I tillegg forteller hun meg at hun skal kontakte Britax og forhøre seg om når det kommer inn igjen.
Jeg er veldig overrasket over hvor god service det var å få, og hvor hyggelig denne damen var.

Etter en liten stund ringer hun tilbake og forteller at de skal få inn setet, men ikke før neste uke...
Så vi blir da enig om at jeg annulerer bestillingen og heller bestiller på nytt uken etter.

Så reiser vi til Sverige, og jeg tenker å se om jeg finner setet der.
Når vi akkurat har kommet og jeg ikke har fått vært innom babybutikken ennå (dette er kun to dager etter tlf.samtalen).
Så ringer en kjempekoselig mann fra Biteringen og forteller at setet har kommet!!!

PUH...henger du med??? ;)

Jeg forteller som sant er at jeg hadde tenkt å sjekke ut i Sverige først siden vi var der. Han er fortsatt superhyggelig og ber meg ta kontakt dersom jeg ikke finner det i Sverige.

og....de hadde selvfølgelig ikke fargen jeg ville ha i Sverige heller, og det var kun et par hundre kr å spare på det.
Så da valgte jeg å ikke kjøpe annen farge.

Og så fort jeg kom hjem bestilte jeg setet hos biteringen!
De var superraske med å levere setet på posten, og Onsdagen (bestilte lørdag), så hentet jeg setet :)


Kjempe fornøyd :)
Setet er akkurat som jeg forestilte meg, jeg elsker fargen:)
Og jeg sitter igjen med en god følelse av å ha kjøpt det på riktig sted.
Kan ikke få rost Biteringen nok for god service!

I tillegg har jeg lagt merke til at de svarer på ale henvendelser de får på facebook siden sin HER . Og det er det ikke alle butikker som gjør!

Så hvis du vil ha god service så anbefaler jeg dem :)

Ingen kommentarer: