onsdag 29. august 2012

Pusset opp nattbord

Mens jeg var i gang og malte bordet, så slo jeg til og malte nattbordene våre :)

Har tenkt på det lenge, og hadde også knotter liggende, som jeg kjøpte for en stund siden.

Sånn så de ut før:


Vanlige kjedelige furunattbord:p

Og slik ble de:


Synes det meste blir finere hvitt altså:)
Knottene er kjøpt på kremmerhuset og er lyseblå, kjempefine:)

I morgen kommer en snekker og skal eeendelig sette inn vindu på soverommet vårt. :)
Dette har jeg ventet et helt år på (ting tar tid i denne heimen:p)

Blir veldig godt å få vindu på soverommet igjen, etter et år i mørket;)
Og så skal rommet males hvitt ;)
Det er nemlig furupanel på veggene, og jeg er såå lei av det!
Geder meg veldig til det blir ferdig :)

1 kommentar:

Hild Frøya sa...

Det meste blir penere hvitt. Har lyst på ny seng også egentlig. Men der setter mannen ned foten, så det får jeg bare leve med! He he.. Du er kjempeflink!