søndag 4. juli 2010

Festival :)

Nå er det ikke lenge igjen til festival, jeg gleder meg som en unge :)
Tirsdag eller onsdag reiser vi nedover til Kvinesdal....:)

I år har vi campingvogn nedover, og veldig praktisk at den står i hagen her, for den er allerede pakka litt;)

Min liste:

* stoler og campingbord
* engangs tallerkener, og bestikk og glass
* litt tørrmat, knekkebrød og nudler og div.
* kaffe pulver
* klær ( sokker og undertøy til hver dag, tre fire topper, en bukse og tre tightser)
* hettejakke, genser
* gummistøvler og regnponcho
* et par lette sko samt boots.
* dyne og pute og laken
* sminke, sjampo, balsam og dusjsåpe, hårbørste, strikker
* badetøy og håndkle
* solkrem og solbriller
* zyrtec og midler
* alkohol
* kanne til vann
* lader til mobil og kamera
* kamera og mobil, og veske og lommebok
* mygglys
* engangsgrill ( i tilfelle totalforbudet blir opphevet)
* fleecepledd og sitteunderlag
* selvsagt billetter og camp.pass
* en bøtte til evt om vi får tak i noe is, da kjøleskapet er ødelagt.

Tror jeg har fått med meg det meste nå altså:) gleder meg såå!
Bare eeeen dag på jobb, så ferie i 4 uker:D:D

Ingen kommentarer: