fredag 3. juni 2011

For en herlig dag :)

I dag har det vært en aldeles nydelig dag.
Jeg fikk nesten sjokk da jeg så på termometeret i morges og det viste 20 grader i skyggen :) fantastisk :) Nå ser det virkelig ut som om sommeren har kommet!!

Vi dro på shopping! :) og kjøpte blandt annet dette:


Det er en tannbørsteholder til Even, et skjerf og en slik hodestøtte ting til Even ;)
Så fikk jeg meg en krukke, og en skål fra Søstrene Grene, samt fire nye askjetter fra Green Gate :)

Når vi kom hjem så MÅTTE vi bare fylle bassenget, og Even var veldig klar for et bad. Det var litt kaldt, men også veldig deilig :)


Og så var det tid for grilling og kos. Even tok en liten sykletur.
Og så måtte vi ha litt jordbærgelè til dessert, herlig :)


Minner om give awayen min...bli med da vel ;) link på høyre side!! :)

Ingen kommentarer: