tirsdag 17. juli 2012

Morgenfugl

Erik er en ordentlig morgenfugl....!
Jeg har vært heldig at han har sovet til halv 7 noen dager, men det er ikke ofte.

I dag var morgen HALV FEM! Og det nytter ikke å forsøke å få han til å sove lenger, har vel i grunn prøvd det meste.
Men det er nok bare å bite tenna sammen og stå opp ;)


Han er også inne i en periode hvor alle lekene hans er kjedelige:/
Så her har han fått en gammel mobiltelefon.
Den var morsom i ca tjue sekunder:p

Det er veldig moro å gå med gåvogna om dagen da, men han treffer jo stadig en vegg og klarer ikke å snu vogna igjen, så da blir han fort utålmodig;)
Han kan også stå litt uten å holde seg nå, men han setter seg ned så fort han oppdager det ;)

Jaja jeg får benytte tiden siden jeg er så tidlig oppe da, bake foccacia og vaske litt ;)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Mette sa...

Åå herre ! Å eg klager når klokka er sju :P Trur eg hadde daua om han skulle opp kl fem :P

Leiker blir Liam enda for lei, så eg gjemmer vekk en god del innimellom, så bytter eg om for att det skal bli morro igjen ;)

Klem

Camilla Ajer Leerstang sa...

Min er også en sikkelig morgenfugl.
Og det er ikke mamman, så det er hardt! hihi..

Ha en fin dag ! )