fredag 3. august 2012

Barnehagestart

Da har minstemann hatt sine tre dager med innkjøring i barnehagen, og jeg må si det har gått over all forventning :)

På Onsdag var vi sammen der hele tiden, da lekte han og koste seg, spiste mat og så reiste vi hjem.


I går lekte han masse når vi kom, så gikk jeg for å ha oppstartsamtale med pedagogen mens barna spiste, og etterpå var det meningen at han skulle sove litt i vogna der.
Men han ble veldig lei seg når jeg ble borte, så vi droppa det. Vi var sammen og lekte litt til alt gikk greit og så dro vi sammen hjem.

I dag var jeg der en halvtimes tid, han var mye tryggere og utforsket alene.
Gikk til og med inn på et rom ved siden av der jeg satt, med pedagogen og lekte.
Så sa jeg hade, fikk kos og dro.
Han gråt ikke når jeg gikk engang :D
Han hadde lekt og spist. Så ble han litt lei seg etterpå, men det gikk fort over.
Fikk ny bleie og la seg i vogna. Det var litt trist det og, men sovna fort.
Og når han våkna etter en time var han blid og fornøyd.
Da hentet vi han ganske raskt etterpå, han kunne sikkert vært lenger.
men jeg følte det var nok for i dag :)

Til mandag skal jeg bare levere og gå...kjenner jeg gruer meg litt ;)

I mens var jeg og papsen på kafè og drakk kaffe i solveggen:)
Vi gikk tur på Mølen, og vi spiste is på brygga, herlig :D
Bilder derfra på instagram...følg meg gjerne hvis du ikke gjør det : kinetinnseth .

Synes det gikk veldig bra i dag altså, tror han kommer til å trives godt i barnehgen :D

3 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Huff.. Gruer meg til å gå fra Cornelis i barnehagen etterhvert. Heldigvis skal han ikke begynne før om et år.

mammaKine sa...

Wow! Barnehagestart på bittelillebror. Syns ikke det er lenge siden han var bebis jeg... Tiden FLYR. Fin er han uansett da :-) Lykke til videre :-) KLEM!

Fruen sa...

Så bra at det har gått så fint! Her skal vi ha innkjøring i neste uke, håper det går like bra med Martine som det har gjort med Erik. :) Hun er blitt veeldig mammadalt, så jeg er forberedt på det verste. He he.