fredag 31. august 2012

Ukens matpakker

Her kommer storebrors matpakker denne uka :)

Mandag:


Stjernebrødskive med ost og skinke og agurk, minigrissini, druer og en melonskive.

Tirsdag:


Matmuffins (som forøvrig dessverre ikke slo an hos storebror), kyllingskiver med gulost, gulrotbiter,og fiskepuddingblomster.

Onsdag:


Bamseskiver med ost og skinke, liten yoghurt, agurk og kalkunpølseskiver, kiwi, minigrissini, rosiner og litt cheerios.

Torsdag:


Pasta og pølser, sgurk og paprika, brødskive med saltpølse. I de små beholderene er det ketchup.

Fredag:


Brødskiver med smøreost, ost og skinke. En nektarin, blomster-pølser og minigrissini.

Jeg er nok ganske raus enkelte dager ser jeg, noe blir ikke spist siden jeg i grunn har en småspist gutt;)
Men jeg er jo helt i startfasen hva matpakker angår, så jeg får justere litt ettersom. Moro er det i hvertfall :)

3 kommentarer:

Lillebølla sa...

Heisann!

Så kreative matpakker du lager:) Prøver jeg og,men finner ikke noen bokser jeg liker, så alt blir bare liggende hulter til bulter inni boksen :P

Ha en fin dag

Mette sa...

Du er så flink altså ! :):) Tenker det er supert gøy å spise det :D

SV: Bosspannet er ikkje så veldig stort nei :) Vi har jo og ei kjempe stor stue, så er god plass ;)

Camilla Ajer Leerstang sa...

Her var det mange fine matpakker du! :) Flink du er!