torsdag 29. november 2012

Alternativ Julekalender

Moren min har sydd en kjempefin julekalender til eldstemann.
Den har vært i bruk i flere år.


Men i år som lille også skal få pakkekalender så tror jeg det blir for tungt med dobbelt opp med pakker på den, og i tillegg....han er en veeeeldig plukkete unge, så måtte nok ha hengt den i taket om han ikke skulle få tak på den og rive ned alt :p

Så jeg har grublet og tenkt litt på hvordan jeg skulle gjøre det, og kom frem til at jeg henger opp en og en pakke for hver dag.

Pappaen skal også få pakke kalender så da ble det slik ;)




Jeg tok rett og slett en helt vanlig kleshenger, malte den med sølvmaling (fikk god hjelo av Erik der;))
Satte på englevinger og bant fast hamptråd med klyper på, og satte på navnlapper.
Veldig enkelt og praktisk ;)

1 kommentar:

Hild Frøya sa...

Kjempefin. Jeg fikk også en kalender på kleshenger et år. Den hengeren har jeg fremdeles. Så dette er en fin ting :-)