søndag 4. november 2012

Matpakker

Her er noen av de siste dagenes matpakker


Kjenner at jeg mangler litt inspirasjon, og føler at jeg lager så mye av det samme.
Innimellom har jeg litt middagsrester, som den ene dagen her hadde jeg fiskekake oppi, og en dag små kyllinggrillspyd.
Men det går ofte i brødskiver med det samme på og druer.
Men guttungen er fornøyd da, og det er jo det viktigste :)

Jeg ønsker meg boka til Susanne Kaluza til jul ;)
kanskje jeg får litt mer inspirasjon!

Noen tips til hva jeg kan ha i matpakken fremover?


Jeg pleier å veksle mellom brød, tortillalefse og hjemmelagede ting som horn eller matmuffins.

2 kommentarer:

Bittelille villa/Jennifer sa...

Oj så flink du er! Synes ikke det ser ut som du mangler inspirasjon;) Så masse deilig - Even er heldig:) Har ingen tips å komme med jeg, skulle ønske jeg var mer kreativ når det gjelder mat. Når vi får barn skal jeg bli flinkere har jeg bestemt meg for:)

Håper du har en fin søndag,
klem

Linda sa...

På www.going.no/mattips.asp finner du mange matpakketips :)