tirsdag 20. mars 2012

Bepanthen

Som Buzzador så får jeg være med å teste ulike produkter, og denne gangen skal jeg teste ut salven Bepanthen.


Jeg har tidligere fått salven i små forpakninger i slike gratis babypakker sammen med mange andre produkter, men hadde ikke bitt meg spesiellt merke til denne salven.
Jeg har brukt andre salver tidligere.

Men nå når jeg skulle teste denne har jeg passet på å smøre etter hvert bleieskift, og jeg må si jeg merker forskjell.
Han er overhodet ikke sår, og huden er helt babymyk og deilig.




Jeg har også prøvd salven på steder som er litt såre, deriblandt ved den ene øreflippen hans som ofte av en eller annen grunn blir sårt, og nå er det helt fint der :)

Det jeg ikke visste om salven fra før, er det at den ikke kun er til babyrumper, men man kan bruke den på brustvortene, på såre lepper og andre steder. På tørr hud og på lett solbrenthet.
Det er stor sannsynlighet for at denne salven kommer til å bli en favoritt her :)


Og etter å ha prøvd den noen dager selv, så passet det bra at vi var på babytreff i går med hele 8 andre mammaer og babyer.
Så da fikk jeg delt ut noen prøvepakninger til dem.
Noen av dem hadde allerede prøvd salven og var svært fornøyde :)


En Buzzador er en privatperson som får mulighet til å teste ulike produkter ved å melde seg inn på buzzador.com .
Der skriver man inn interesser og diverse opplysninger, og så blir man kontaktet på mail dersom det er en kampanje som passer for deg.
Deretter skal du teste produktene og dele med venner.
Så snakker dere om produktene og deler erfaringer og så vidererapporterer du til Buzzador.
Har du også lyst til å bli Buzzador? Meld deg inn HER!!

3 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Superfornøyd jeg også.. har bare ikke fått skrevet noe innlegg om det ennå.. hehe..

Tommensgirl sa...

Kjekt å få teste ting:) Å være Buzzador er ikke dumt:)
Ha en fortsatt herlig tirsdag:)
Klem

eventyrLise sa...

Har ikke fått prøve denne jeg. sikkert fordi jeg har takket nei til så mange sånne der man må kjøpe produkter :p