mandag 26. mars 2012

Gevita Jungelbrøl...

Via LikenShare har vi nå fått prøve Gevita Jungelbrøl


Kunne velge mellom denne boksen, uten vitamin A og D. Rett og slett for de som tar tran, eller den boksen som har grønt lokk for de som ikke tar tran.
Men siden storebror tar tranfisker så valgte vi denne.

Vi har tidligere kjøpt den grønne boksen, men da før de slutta med å ha sukkerstrø på. Og da synes jeg de var gode.

Nå synes jeg de lukta skikkelig ekkelt. Litt spritaktig synes jeg, og jeg klarte ikke å spise en...brakk meg og måtte spytte den ut.
Men jeg har aldri vært noe god på kosttilskudd.

Femåringen min synes de var helt KNALL da, og mannen likte de også godt!

De er formet som elefanthoder og er røde med ferskensmak!

Mye mulig den blir kjøpt igjen.
Men ikke til mor i huset ;)


Har du prøvd disse?

1 kommentar:

Tommensgirl sa...

De synes Aleksander er gode også, men jeg klarer meg fint uten..hehe..
Håper du har en fin start på ny uke:)
Klem