lørdag 31. mars 2012

Eggeskap...

Jeg forelsket meg helt i et slikt eggeskap jeg så inne på bloggen til Anette , hun hadde jo også en give away på et slikt skap, men der hadde jeg ikke lykken gitt.
Så gleden var stor da jeg hørte om at de hadde fått inn slike i en liten blomsterforretning i byen :)
Så i dag ilte jeg inn og fikk sikret meg et...


Det er jo så søtt :))

I dag er det deilig vær, men litt vind.
Vi pusler litt ute og inne i dag :)
Største har påskeferie nå, så nå skal vi bare kose oss.
Vi malte forresten egg her i morges, bilder kommer senere :)

God Helg !!

6 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så søtt ♥

Håper dere får en fin påske! :D

Kari Petrine sa...

Egg skapene er så fine! <3

Her skal det males på egg i kveld eller i morgen tidlig.. ;)

Mette sa...

Kjempe fint eggeskap:D Søtt !:)

Tommensgirl sa...

Nydelig eggeskap:) Sånn har jeg ikke sett før,men fikk veldig lyst på det nå:)
God påske..
Klem

Camilla Ajer Leerstang sa...

Å dette har ikke jeg sett før,
det var jo kjempe søtt :)

Divamamma sa...

Søtt :-))