fredag 2. mars 2012

Give Away i samarbeid med Lille Emmeline!!

Jeg er så heldig å få kjøre en give away i samarbeid med Lille Emmeline der TO HELDIGE kan stikke av med disse søte hårbåndene og spennene :)

Photobucket

Har du en prinsesse som kunne tenkt seg disse?
Eller er du kanskje tante til ei? (som meg :))
BLI MED!!

Lille Emmeline har også Epla butikk som du kan besøke HER!!!


For å være med, må du ta noen lodd :)

1 lodd = lik Lille Emmeline på facebook
1 lodd = Bli følger av bloggen til Lille Emmeline
1 lodd = Link til konkurransen fra din Blogg (bruk bildet over)
1 lodd = legg igjen kommentar under innlegget om hvor mange lodd du tar.
BONUSLODD = bli følger av min blogg og/eller lik min blogg på facebook :)

Altså totalt 5 lodd!!

Trekning 17 mars!!

Lykke til :)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Hei
Jeg er med, 3 lodd (liker facebooksiden til Emmeline, blitt følger av din blogg og kommentar)
line.strandli@gmail.com
Hilsen
Line S.

Fruen sa...

Hei!
Martine har ikke så mye hår enda, men jeg satser på at det snart vokser seg laangt og tykt... He he! Jeg tar to lodd, liker Emmeline på facebook og kommenterer her. :)

Mette sa...

Jeei.. Så flott ! Eg tar gladelig full pott :) Har laget sidebar på bloggen :)
Nydelige !
Ønsker såklart å vinne de til prinsessa i magen som snart kommer til verden :D
Klem

eventyrLise sa...

Tar to lodd :)

Tommensgirl sa...

Så søt premie:) Jeg er med, 4 lodd på meg.. er ikke på facebook, derfor ikke full pott:)
Klemklem

Gry sa...

Tar 3 lodd !

Lillebølla sa...

Dette ville jenta mi likt:) Tar 2 lodd, ett for kommentar her, ett for å like facebook siden til lille Emmeline:)

-Lillebølla

Kari Petrine sa...

Kommentar, liker siden din OG lille Emmeline på facebook!
Det blir 3 lodd :)

Anonym sa...

Liker siden og Lille Emmelinge på face+ kommentar- 3 lodd :)

Martine
martine@readentertainment.no

hobbyvimsa sa...

Ja dette blir jeg med på tre lodd på meg..takk for tips!!

Nyt ny uke,og takk for fine ord fra deg inne hos meg:)

Klem Linda:)

Hjemme hos meg sa...

Får snike til meg et lodd hos deg jeg også da ;)

Klem :)

Lotte&Mille sa...

3 lodd på oss:)

Fin blogg du har Kine:)

Jeanettes lille paradis sa...

Søt premie.
Trekker 5 lodd hos deg og håper jeg har litt vinnerlykke!

Fra huset i svingen sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, og klart jeg vil være med på give away :-D
Tar 4 lodd jeg, og håper på lykke ;)
Ha en god helg!

Klem Karianne

Tove `blogg verden sa...

Prøver lykken med 1 lodd :)
Klem Tove

Sirilinn sa...

Da ble det visst 5 lodd da :) Alt er gjort :)

Rosehagen sa...

Hei;)
Så fine premier;)
1 lodd på meg i dag og
GOD SØNDAG til deg;)

Klem;)

June sa...

Heja! Litt i siste liten, men jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd!:)
klem June