søndag 11. mars 2012

Erik tester bleier del 3

Ja vi er fortsatt på "bleieteste-kjøret" hehe.
Jeg synes det er litt artig å teste ut.

Denne gangen er det FIRST PRICE


Da jeg åpnet pakken så husket jeg plutselig at vi brukte disse bleiene til storebror en periode. Var gangske fornøyd da.

Førsteinntrykket var at de var litt store for Erik, men de lekker ikke.
Og de er passe myke. Ikke noen spesiell skjemmende lukt blir det av den heller synes jeg.


Søtt design med søte frosker på er det også.
Kommer nok til å kjøpe disse igjen.

Vi har prøvd:

Pampers Newborn: synes han ble sår bak av disse
Libero newborn: fornøyd med disse
Libero nr 3: stort sett fornøyd, men noe lekkasje på natt.
Landlord: altfor stive
Rema 1000: myke og gode, men noe ekkel lukt på dem.
First price: føler de er litt store ennå, ellers fornøyd.

Neste ut er Pampers baby dry nr 4 (tror jeg).
Var veldig fornøyd med pampers til storebror, så jeg gir ikke helt opp selv om jeg ikke likte nyfødtbleiene denne gangen.

I dag er det litt rydding og pusling i heimen som står på plakaten.
Før vi skal i bursdag til kusinen til guttene som fyller 7 år til tirsdag :D

Ha en fin dag!!

3 kommentarer:

eventyrLise sa...

Jeg har hørt pumper er best til gutter og libero best til jenter. M bruker pumper baby dry 4 på natta. ikke lekket en eneste gang. med libero 6 lekker han 5 ganger i uka på natta. libero 4 er super på dagen her.

eventyrLise sa...

Skriver på mobil, så mener jo såklart pampers :p

Uten en oppskrift sa...

Jeg har altid vært sånn Pampers fans, men min eldste datter tålte de ikke. Så har nok gått mest Libero og Pampers her i huset. Men har du testa ut de Coop billig bleiene??