torsdag 1. mars 2012

Sjarmtrollparty!

For en stund siden var jeg på sjarmtrollparty hos en venninne.
Det er en type homeparty, slik som tupperware, bare at dette er LEKER :)

Og du og du for noen leker...;)
Det var så mye fine leker der at jeg kunne ha shoppa meg helt blakk;)
Men man må jo begrense seg!
Så jeg kjøpte to ting hver til gutta.

Til minsten så kjøpte jeg denne søte larven med rangle i:


De har den i stor også;) hadde veldig lyst på den, men får holde med den lille;)

Og så fikk han denne pekeboka:


Den er kjempe fin, med masse fine bilder inni. Han smiler fra øre til øre når vi ser i den :)

Til storebror kjøpte jeg denne:


Helt super bok til å lære seg klokka :)
Inni er det bilder av ulike klokkeslett som man skal skrive inn, og eller sette på visere på bilder der det står hvor mye klokka er blandt annet.
Han hadde gleda seg skikkelig til å få den, og gleden ble ikke mindre når den kom :)

Og til slutt en slik kalender:


Kjempe kjekk:) mange barnehager bruker slike.
Even synes det var kjempe stas.
Han er opptatt av vær og dager og slikt, så det var midt i blinken :)

Håper jeg snart skal på et slikt party igjen, for det var i grunn mye mer jeg kunne tenkt meg. Masse praktiske leker og bøker. :)

Hvis du ønsker å ha et slikt party, kan du besøke sidene dems HER!!

Har du vært på sjarmtrollparty før?

1 kommentar:

Fruen sa...

Så mye kjekt! Jeg skal i pomp de lux party på mandag og bruke litt penger. De har sååå mye fint! :)