torsdag 1. mars 2012

Erik 6 måneder

Jeg har jo helt glemt å legge inn innlegg om halvtårsdagen til Erik.
Det er nok fordi den var på søndag...og da hadde vi jo navnfest :)


Han er så snill:)
Han krever fortsatt masse pupp, men spiser to grøtmåltider, middag og frukt i tillegg :)
Han er ikke så veldig glad i flaske, vil helst ha puppen;)

Han er litt lat, og har ikke hastverk med å komme seg rundt, så han ruller kun tilbake på rygg når han blir lagt på magen.
Ikke andre veien. Men det er nok ikke lenge før, for han ruller gaanske langt over på siden, men han får lissom ikke med seg armen.

Han kan ligge og leke litt alene, men vil helst ha oppmerksomhet.
Han er veldig sosial og opptatt av andre når vi er sammen med andre.

Han har godt sovehjerte, men vil gjerne ha pupp både to og tre ganger på natt ennå.

Han lyser opp når storebror snakker til han eller tuller og tøyser. Gliser og ler masse :)

Han er stortsett fornøyd.
Og nå har han jommen meg begynt å bæsje på do :p

(Det var i grunnen bare noe som skjedde. Han hadde ikke hatt bæsj på flere dager, og jeg hadde hørt at man da kunne sette dem på do..
Så i desperasjonen så gjorde jeg det...og han bæsja :p
Etterpå når jeg merker at han skal presse eller prompe så setter jeg han på do og det kommer ;) Så skifter nesten ikke bæsjebleier mer!! ;). )


Den går så fort denne babytiden. Tenk et halvt år allerede....

Ingen kommentarer: