tirsdag 1. mai 2012

Sengekant...

Lillebror har begynt å sparke ned den enkle sengekanten han har...
Og smokker og sokker og alt mulig går i gulvet, og beina er ut mellom sprinklene og i det hele tatt...

Så jeg har bestemt meg for å investere i en sengekant som er tykk...
De er ganske dyre, så jeg har vært litt i tenkeboksen, men nå tror jeg bare at vi må...

Men det finner jo forskjellige typer av de sengekantene...her er noen fra merket "sebra"



Tror nok jeg heller mest mot den grønne, eller den blå og hvite med stjerner...men jeg vet ikke.
Den røde og den lilla er kanskje mer jentete...! Vet det finnes en blå lik den lilla med flerfargede stjerner, men den var mye dyrere i en annen nettbutikk så jeg..
Har sett en med elefanter et sted også, men den finner jeg ikke på noen nettbutikker...

Hvem hadde du valgt???

2 kommentarer:

siljepilje sa...

Den grønne med stjerner og striper. Uten tvil!! :) Den var faktisk så kul at jeg tror vi også trenger en.

Over Regnbuen sa...

Åååh, sånn tror jeg lillebror trenger :p
Jeg greier ikke bestemme meg for om jeg ville hatt den blå med stjerner eller den grønne med stjerner.