onsdag 16. mai 2012

Testing av Nestlè Babymat

Som BUZZADOR har jeg (og Erik) fått i oppdrag å teste ut Nestlè sin nye Couscous kylling :)

Couscous kylling 8 måneder

En ny middagsrett med trendy couscous, som variasjon til pasta og poteter i ukens middager.
I kombinasjon med kylling og grønnsaker har denne retten blitt en favoritt på barnemathyllen.
Med sine passe store biter gir den litt mer tyggemotstand samtidig som den er lett for små barn å spise.


(klippet ut fra Nestlè sin side)

Pakken hentet jeg i dag, og vi måtte selvsagt teste ut et glass til middag i dag!
Erik har vært veldig skeptisk til ferdigmiddag på glass, og de færreste har han likt.
Han har som regel spist saktere enn han pleier, og nøyd seg med et halvt glass...

STUDERE


SMAKE


OG HVA SYNES DU OM NESTLÈ COUSCOUS???


JAAA DET VAR GODT:)

Han slukte et helt middagsglass ned på null komma nix, dette falt i smak hos den lille gutten min :)
Så dette glasset kommer vi nok garantert til å kjøpe igjen :)
(selv om jeg helst lager fra bunnen av da, men innimellom er det kjekt å ha noen glass stående)


Hva er en Buzzador??

Buzzador er det ledende selskapet i Norden innen Word of Mouth marketing og Social Media marketing.
Buzzadoren sprer sine ærlige meninger til venner og kjente - både online og offline.

Som Buzzador registrerer jeg interesser og familie på buzzador sine sider, så får jeg være med i ulike kampanjer tilpasset mine interesser. Spennende :) Er du ikke Buzzador kan du bli en ved å gå inn HER

2 kommentarer:

Mette sa...

Han er så fantastisk skjønn :D:D !!!

Hild Frøya sa...

Så utrolig søt han er. Jeg skal også teste ut dette. Men har ikke fått henta pakka ennå.. Det går litt tregt her kan man si..