onsdag 27. juli 2011

Mer rom, magebilde og kopp.

Det går definitivt fremover med rommene.
Til syvende og sist blir det en liten gang, babyrom og vårt soverom.
Det har vært litt knot i dag, så samboer har fått gjort masse, men ikke så mye som er synlig.
Men nå har han fått opp dørkarm inn til vårt rom og litt panel også :)



Og så var det noen som ville se bilde av magen min, og den er langt fra liten nå. Uke 34 og jeg tipper nesten hehe, har endel vann i kroppen også. Så nå begynner det å bli tungt!


Og til slutt må jeg vise dere mine nye favorittkopper.
Jeg er i grunn green gate junkie, og hadde planlagt å ikke ha så mye annet (stort sett grunnet plassmangel). Men i forrige uke var jeg på Ikea, og da fant jeg disse lekre koppene. Så da ble det med 4 slike hjem. To i rosa og to i beige :)
Jeg digger dem :))


Ellers har vi barnefri i kveld. Kusinene til Even skulle overnatte på campingen hos mormor og bestefar (mine foreldre), og da lurte de på om han også ville.
Noe han selvfølgelig ville, han elsker å være sammen med kusinene sine :))
Så han hadde knapt tid til å si "ha det" til meg da jeg dro i stad :)

4 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Jeg liker også de koppene.

Flinke dere er da. Vi har faktisk fått gort noe idag vi også, alle vegger og tak er ferdig på kjøkkenet, også har vi vært på IKEA å bestilt det. men betalinga går det dårlig med for sidene til IKEA vil ikke la oss betale så jeg får ringe kundeservice i morra for å sjekke ut hva dette er for noe tull. Uansett, så fant vi ut at vi må vente helt til slutten av august for å få kjøkkenet da, men vi skal nok overleve.

Kine sa...

Kjedelig å måtte vente sånn på kjøkkenet da, men det blir nok bra til slutt :)

Unknown sa...

Koselig med baby da, vimplene er så lette å hekle så det klarer du nok...ha en god kveld videre...og stopper det opp med heklingen, si bare ifra så skal jeg hekle en vimpelrekke til deg;)) Klem Wilhelmine

Over Regnbuen sa...

Fiiiine store magen <3