fredag 29. juli 2011

Taklampe til barnerommet??

Ja det viste seg ikke å være like enkelt som jeg trodde, å finne en taklampe til lillebror sitt rom.
Nå har jeg kun vært i to butikker i dag da, det var for varmt til å farte mere rundt...
Men der je var hadde de kun Ole Brum, Cars, highschool musical og slike ting...og det synes jeg ikke er så fint.

Har funnet disse tre på nett som jeg synes er litt fine:




Bildene er googlet

Synes den er finest den med romskipene på, men den er jeg litt usikker på hvor man får tak i i Norge. Den er av merket Haba, og jeg har ikke funnet akkurat den til salgs noe sted i Norge. Hvis dere vet om noe så hyl ut...

Den med dyr på (beklager dårlig bilde) synes jeg også er fin, men jeg tror jeg vil styre unna dyr...
5åringen min er besatt av dyr...så jeg håper i grunn at nestemann blir interessert i noe annet:p biler eller båter eller noe:p eller dukker for den saks skyld.
Han må gjerne like dyr altså, men kanskje ikke på et like høyt nivå som storebror :p

Hva slags lampe har dere på barnerommet??

Ingen kommentarer: