tirsdag 12. juli 2011

Sol og Sommer, og litt shopping...

I går tok vi turen til Skien for å shoppe litt, til tross for finværet.
Men jeg orker rett og slett ikke å være så lenge ute i sola av gangen nå.
Jeg er 7 måneder på vei, temmelig stor og har masse vann i kroppen...
Så jeg trives vel best i skyggen;)
Og da ville jeg heller shoppe ;)

Det ble ikke så mye da...
ble to av disse..


Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe mer green gate på en stund, men jeg klarte bare ikke å dy meg når jeg så dem i butikken ;)

Og så kjøpte jeg litt babytøy....har ikke så mye i den minste størrelsen, så ble to bukser og to bodyer...er så glad i disse typene her


I dag er det også finvær, så jeg får se å komme meg ut litt.
Tenkt å prøve oss på et bad i dag også;)

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: