søndag 10. juli 2011

Søndag...

I dag var det sånn halveis pent vær, men selvsagt noe utrygt og masse vind, så strandtur var utelukket.

Vi startet dagen med litt husarbeid, og heldig som jeg er så har jeg en 5 åring som hjelper meg å støvsuge innimellom. Det er ikke så lett med bekkenløsning hver gang...!


Så tok vi turen til Foldvik Familiepark
Det er alltid like populært. Kosa med katter og kaniner, titta på masse dyr, kjørte en tur med toget, lekte i ballene og hoppa på hoppeputa....mens jeg satt og slappa av på en benk :p hehe

Snakka litt med eselet "foffa" ;)


På hjemvei kjørte vi innom Anvik Minigolf, for der var det så masse hoppeslott, så da ble det en times hopping der da :)



Og mens vi var der vi fikk melding om at T var kommet hjem, sliiiten etter festival hehe;)

Det var søndagen sin, nå er mor sliten...:p så blir nok bare sofasliting resten av dagen. I morgen håper jeg på litt shopping;)

Ingen kommentarer: