fredag 19. august 2011

Babypakke...

I dag fikk jeg endelig somla meg til å hente babypakken fra Libero, i og med at vi måtte til nabobyen, så har det ikke vært noe vi bare har gjort lissom...

Men den var kjempe fin da, det var ikke så mye småtteri i den som de andre pakkene har inneholdt, men heller store ting.

Det var engangs stellematter, engangs vaskekluter, en stor pakke våtservietter, en pakke bleier med nr 1 og 2 i. to ammeinnlegg, liten flaske babyolje, div broskyrer, en kjempesøt liten hvit lue med fugl på, og prikken over i`en synes jeg...en liten leke til å henge på vogn eller bilstol. Søt liten bie med rangle inni :)


Nå har jeg vel fått de fleste babypakkene tror jeg, mangler den fra Rimi...men den tror jeg at jeg skulle få i neste uke;)
Kjekt å få med seg.

De jeg har fått er: Apotek1, babybaby fra vitus, BAM pakke, Libero pakke, gratis smokk fra MAM, Diverse småprodukter fra Weleda :)

1 kommentar:

Hild Frøya sa...

Weleda sin har ikke jeg fått enda. Kanskje jeg ikke får den. Har hørt om mange som aldri fikk den.