lørdag 20. august 2011

Foldvik...

I dag måtte vi bare finne på noe, kjedelig å bare være hjemme, og så har vi jo sesongkort på Foldvik Familiepark...og har i grunn ikke brukt det like mye som jeg hadde ønsket, men det er pga formen min da...er ikke bestandig like lett :p

Var temmelig slitsomt i dag også, men junior hadde det så moro, så det var definitivt verdt det :)

Her er noen bilder fra dagen, sjekk ut sliiiitne høygravide da hehe...:p
(huff godt jeg snart er ferdig, jeg ser ikke uut i måneskinn om dagen:p)



Ellers har jeg bakt en langpanne eplekake i ettermiddag, og over halve gikk i fryseren. Så nå har jeg nok nok i frysa vil jeg tro ;)

1 kommentar:

Hild Frøya sa...

Herlig når de små koser seg. Det er verdt slitet ja. Selv har vi hatt en lang dag idag vi også. Turen til Drammen ble rimelig kort, men turen via Fredrikstad til Sverige ble desto lenger. Har alt i alt hatt en utrolig koselig dag. Så selvom jeg er trøtt og sliten nå, så er jeg lykkelig..,