tirsdag 2. august 2011

Nok en nydelig dag... :)

I dag har det vært nok en vanvittig bra dag, sola steker og livet er herlig.
Men jeg må innrømme at jeg sliter endel i varmen nå altså.
Blir veldig hoven i kroppen og magen er tung.

I går var første dag i barnehagen igjen for Even, etter 4 uker ferie.
Det var ikke så mange barn der, mange har nok ferie ennå.

Og siden det var så fint vær i dag, så tok han seg en fridag hehe!

Så vi dro ned til stranda i ti tiden, og fikk være der alene i godt over en time, men da strømmet det folk til.
Even koste seg fælt med sjiraffen sin, og så kom det noen store jenter som han fikk fiske krabber sammen med, stas :)

Det er en svanefamilie der nede...og de er temmelig aggressive til tider.
Men de er vant med å bli matet hele våren, og da forventer dem nok å få mat når dem ser folk...
Men de er heldigvis ikke så nærme så lenge av gangen.

Vi var der i nesten tre timer, det holdt for min del.
Jeg har hatt endel vondt i dag, en baby som romsterer voldsomt og stikkinger i rygg og ned i bekkenet :/
Men det hjalp å komme hjem og slappe av en times tid på sofaen, mens Even tegner.
Jeg har verdens snilleste 5 åring altså :)

Her er noen bilder fra i dag...hovne føtter i sanden blandt annet :p hehe


Ellers har jeg fått ryddet litt ut av babyrommet i ettermiddag, det har jo vært stappa med ting :/ Nå er det snart tomt og klart for å vaskes, før det skal få lister og males til helga :) Jeg gleder meg sååå til det blir ferdig altså, ikke minst bare ferdig malt :)

Men jeg er litt usikker. Jeg skal male det hvitt, men burde jeg bruke forskjellig farge på vinduskarm og tak enn på vegger? eller alt likt?
Nå er alt i furu panel...!

Blir veldig glad hvis noen har bilder av barnerom å vise meg, veldig interessert i inspirasjon nå :)

2 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Hvitt syns jeg er nydelig. Men jeg liker best eggehvitt jeg da. Om vi skal ha hvitt rom til minsten, så kjøper vi ferdigmalt veggpanel vi. Syns det fungerte helt supert på kjøkkenet. Men barnerommet blir ikke pussa opp for om en stund. han skal jo være på vårt som i starten. Så vi har litt tid.

Kine sa...

Vi har jo laget et rom, og satt opp to vegger, så da var det greit å sette opp umalt panel, slik at vi slapp å leite etter samme farge til de andre veggene...! Ikke lett det der altså!