søndag 4. september 2011

Babygym

Jeg har lenge sikla på en type babygym til Erik.
Den jeg har etter storebror er så kjedelig, den er kun lysblå og beige og har i grunn kjedelige leker:p

Men denne er så fin, fargerik og med masse leker, lyder og lys.
Det var en stiv pris...tusen kroner...men i går bare MÅTTE jeg bestille den:p

Det er en slik:


Gleder meg til den kommer. Lille kommer nok til å ha stor glede av den :)

Ellers har jeg bursdag i dag, hurra for 30 år :p Nå blir jeg gammal...hehe.
I dag kommer mamma og pappa på kaffebesøk, og sikkert svigers.
Så jeg får egentlig hive meg rundt og rydde litt her mellom pupping og bæsjebleier;)

HA EN FIN DAG !

2 kommentarer:

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så herlig den ser ut! Der kommer han helt sikkert til å kose seg:)

klem klem

Hild Frøya sa...

Kjempefin babygym. Og nok en gang, gratulerer med vel overstått!