søndag 25. september 2011

Slitsomme økedager....

Det er til tider ganske slitsomt med et spedbarn i hus...i går og i dag har det vært økedøgn her i huset...
Og lille har villet ha puppen oftere enn hver time omtrent..puh, jeg har forsøkt å vente halvannen time mellom hver gang, men ikke alltid det går...da er lille så sinna at han hyyyler :p
Han har nok kanskje hatt litt vondt i magen også, det er ikke lett å vite med de små altså.
Men nå sover han søtt og har sovet et par timer nå, så er nok ikke lenge før han er oppe og roper på puppen tenker jeg. Men han har en soveperiode på kvelden, litt deilig så får jeg litt Kinetid før det er kvelden ;)


I morgen skal jeg en tur på helsestasjonen, veie litt igjen (to uker siden sist), og så må jeg høre angående det ene øyet hans, han har hatt gult puss på det siden vi var på barsel...det begynner å bli godt over tre uker nå...jeg vasker det og drypper med morsmelk maaange ganger om dagen, men det går ikke bort :( så mulig vi må ha noe behandling på det...snakket med helsesøster forrige mandag, da ville hun at jeg skulle fortsette med morsmelk oppi der...men nå drar det seg ut synes jeg!!

Og etterpå skal jeg treffe tre søte jenter fra jobben på kafè, skravle og kose oss, gleder meg til det :)

2 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Huff. Disse økedøgnene ja. Slitsomt er bare fornavnet. Spesielt ille blir det jo når eldstemann maser og er sugen på mammakos også. Det blir ikke mye tid til mamma nei, og iallfall ikke mamma og pappa tid. Håper bare det stabiliserer seg snart igjen. Cornelis har også hengt i puppen de siste dagene.

Mari-Anne sa...

Økedøgn er slitsomme, men heldigvis pleier de ikke vare altfor lenge av gangen.
Kos deg på kafe:D