torsdag 8. september 2011

Even tar helt av :))

For en god stund siden la jeg ut en video av Even der han forteller om Karius og Baktus (han var vel 3,5år her tror jeg).
Jeg la den også ut på min facebook side, og fikk en del kommentarer.
Så har det vært helt stille, men de siste dagene har det bare eksplodert...
Fått mange kommentarer på youtube, og folk deler den på facebook...hører stadig om venner av venner som deler den...hehe.
Synes det er litt stas da, og Even synes det er kjempe gøy:p


3 kommentarer:

Fruen sa...

Fantastisk!! Det er jo nødt til å bli skuespiller ut av denne karen! Er helt imponert over at han kunne alt ordrett!:-)

mammasiiilje sa...

Så sjarmerende :) Sett folk har delt han på Facebook!

June sa...

Så utrolig sjønn!! :) For en hukommelse!

Tusen takk for utrolig hyggelig hilsen Kine. Det var veldig gøy å høre. Setter stor pris på de fine kommentarene dine!!:)

Håper fredagen din blir fin. Min har ihvertfall fått en veldig god start!:)

klem June