lørdag 10. desember 2011

Bakst...og siste sjangse :)

Det ble litt baking i dag....først ble det lussekatter


Det var faktisk første gang jeg bakte de, sånn utenom skole for mange herrens år siden:p
Og de ble veldig luftige og gode :)
Oppskriften fant jeg i denne Bloggen

Og i ettermiddag bakte vi kakemenn :)
Eller det var vel i grunn mest kakedamer...for de var lettere å få til hehe;)



Og så har jeg en liten en som sliter veldig med tennene om dagen tror jeg, han sutrer veldig og gnager på hendene sine :/


Pysjen passer forresten bra til han om dagen "who needs sleep..." hehe, han sover lite på ettermiddagene nå, og litt dårlig på etternatta...!

Og nå er det siste sjangse for å være med på GIVE AWAYEN min. I morgen trekker jeg en vinner :D

2 kommentarer:

Skjerstad sa...

Koselig å bake med barna :) Han ser veldig ivrig ut ;) Håper lillegutt og dere får en god natt søvn ;)

Klem fra Janne

eventyrLise sa...

Æsj, nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte perlesukker i sverige :( har bare det norske jeg, og det blir ikke så fint! jaja, her får det bli lussekatter uten sukker i dag da!