søndag 11. desember 2011

Kalenderpakke og en kjekk ting å ha når man triller;)

Jeg fikk spørsmål om å få se kalendergavene til storebror, men saken er sånn at jeg ikke har tatt et eneste bilde av noen kalendergaver i år:/
før i dag da...

Men han har fått: småbiler, stempel med dyr på, godteri, viskelær, plaster med dinosaurer, tatoveringer, mini bowlingsett, dvd med øysteins blyant, og sikkert noe mer jeg ikke kommer på...

I dag fikk han....


Tegnesjablong med dinosaurer :) Og den fallt i smak :)
Han elsker jo å tegne for tida, bruker 80% av sin våkne tid på å tegne ca hehe...

Lillemann er blitt flinkere til å holde ting om dagen, og disse er lette å fine å holde...


I dag har jeg forresten skrevet opp hver gang han spiste, og jeg har drøyd så han hvertfall ikke har fått før det har gått to timer, og han har spist ca 10 ganger det siste døgnet...og dette er inkludert utdrøying...så du kan jo tenke deg hvor mange ganger han har spist tidligere når han har spist hver time :p hehe.

Og så har jeg et tips til dere som er ute og triller om dagen...
Nå som det har blitt så kaldt har jeg gått til anskaffelse av en MUFFE


Den er så deilig, myyk og god :)
Kjøpt på Lilleprinsen.
Så den anbefaler jeg på det sterkeste:)

Det var forresten veldig moro med give away, så jeg kommer nok til å ha en når jeg runder 10 000 visninger også :)

2 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Ingrid er også glad i å fargelegge om dagen. Så det blir både fargebøker og tegneark i kalenderen hennes. Den muffen var jo bare helt super da. Hvor mye koster den?

Fruen sa...

Det hørtes jammen slitsomt ut med så mye spising på lille Erik... Stakkar deg! He he. Det går 3-4 timer mellom hvert måltid her, og så er hun bare oppe en gang i løpet av natten og spiser. Veldig deilig. I dag skal hun få vaksine, jeg håper det ikke blir så altfor store reaksjoner etterpå. Stikkpiller ligger klar i tilfelle feber. ;)