fredag 2. desember 2011

Kalender til mannen ;)

Even har jo som sagt pakkekalender, og så fikk han sånn barnetv kalender og med den så fulgte det med poser til små ting...
Men han har jo allerede pakkekalender, så jeg synes i grunn det var nok med det.
Men synd med disse posene som man da ikke fikk brukt...

Men så fant jeg ut at jeg kunne jo lage pakkekalender til mannen :)

Så det gjorde jeg...!
Ikke bestandig så lett å finne ting som er små nok for de posene da men, og det ble gjort litt i hui og hast for jeg bestemte meg seint å lage det til han.
Egentlig var det en idè jeg fikk etter å ha besøkt bloggen til Jeanette .
For hun lager kalender til mannen sin, men hun har DEN forsegjorte kalenderen da.
Sånn ble det ikke her.

Men moro er det, og mannen var svært fornøyd. I går fikk han tic tac pastiller, og i dag en lypsyl ;)


Even fikk forresten en Øysteins blyant DVD i går, og i dag fikk han et lite stempel og en liten bil ;)

Prøvde å ta noen bilder av mini igjen i går...og i mageleie så ligger vi sånn...




Han er rett og slett IKKE interessert i å ligge på magen!!
Jaja det kommer vel etterhvert...

Nå er det helg, i dag skal vi spise kylling og jeg eeelsker kylling ;)
Ellers bare kos i dag.
I morgen er det nok en barnebursdag som største skal i, og etterpå skal vi tenne julegrana i gata vår:)

(bare håper det blir greit vær...det er meldt masse vind:/ typisk det, når det er så fint i dag...)

Hva er deres planer for helgen?

4 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så snill du er! :D Mannen fikk Ponduskalender av meg, sjokolade er finfint ;)

Herlig bilde av minstemann - pluteslig sitter han vettu ;)

Ang sårhet: Inotyol er fantastisk. God salve - fås på apoteket.

Og helt til slutt: Tusen takk for alle fine kommentarer hos meg - jeg leser alle, men er dessverre ikke like flink til å svare!!

God helg, håper dere får en fin grantenning :)

Anonym sa...

Heldige mannen din! Min fikk flaxkalender, håper han vinner masse penger til oss. :p
Haha, sånn er min mini også på magen! Eller så legger han hodet på sida, pakker hele hånda inn i munnen og bare koser seg. Ikke no trening på den karen nei.

Good helg!

June sa...

Så heldig han er da!:)
takk for tips, Jeg endte opp med å bruke photoscape, men det ble en bjelle istedet, hehe. Så nå er det bare å få bestillt!:)

Ha en fin lørdag

klem

Hild Frøya sa...

Jeg elsker å lage kalendere, håper på å få pynte skikkelig her til neste år, slik at jeg kan henge kalendere på veggen og sånt. det er så utrolig koselig. Corneis er en omvendtbaby tror jeg, han vil nemlig ikke ligge på ryggen, men mageleie er helt ok..