fredag 9. desember 2011

Home Sweet Home, og grøt..

Jeg har shoppa litt julegaver på nettet, og jeg er jo som kjent svak for å shoppe noe til meg selv i samme slengen ;) hehe

Og vi har lenge snakka om å kjøpe en rye til å ha på kjøkkengulvet...
Og når jeg så denne, så bare MÅTTE jeg ha den :)


Er den ikke fin?? Den er kjøpt på butikken: Pandoras Eske

Og så har vi nå fått vårt første Veggord


Det står på døra fra lille gangen og inn på kjøkkenet (altså hovedinngangen), og jeg synes det ble veldig fint.

Vi har jo noe blomster på veggen i stua, som vi har hatt noen år, men ikke hatt noen ord før. Det kan hende vi må ha fler ;)

Og her om dagen så begynte vi så smått å smake på grøt


Og han elsker det :)
Han er bare 3 og en halv måned gammel, men han har bare fått smake noen få skjeer tre ganger nå :)
Håper han vil sove litt lenger om natta nå.
Han spiser hver andre time, noen ganger oftere og det sier seg selv at det er slitsomt!


Nå er ukeshandling unnagjort, dyrepasserene er på tv, og vi skal bare slappe av i kveld :)

HA EN FIN KVELD :)

2 kommentarer:

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Kjempefint teppe! Og nydelig gutt:-)
God helg!
Hilsen Jeanette:-)

Hild Frøya sa...

Så flott teppe.. Oj, grøt allerede. Tror vi venter litt til med det. han liker puppen så godt, at føler det blir litt feil å slutte med den.. Selvom det bare blir for natta. Er kos å amme syns jeg..