torsdag 26. april 2012

Babysvømming

Vi går nå på kurs nr 2 på Babysvømming med Erik :)
Og i dag var det pappaen som badet med han for første gang, fordi jeg ikke var helt i form.
(les. svimmel) Så jeg syntes det var greiest å holde meg unna bassenget i dag.


Så da fikk jeg tatt litt bilder:)
Det er jo så kos å ha synes jeg!

Erik trives veldig godt på babysvømming.
Han ble såå ivrig når han så bassenget i dag, og begynner å plaske med en gang han kommer uti!
Men han er ikke alltid like interessert å "svømme" etter lekene eller holde seg fast i kanten når instruktøren sier
at han skal gjøre det...
Han er ofte veldig opptatt av hva de andre driver med :p lille nyskjerrigperen vår hehe ;)

Jeg synes babysvømming er kjempe kos, og jeg tror det er nyttig for å få barna trygge i vann.
Håper vi kan holde på lenge.

Med storebror ble kursene så seint på kveld, så vi måtte kutte ut etterhvert.



Er/var dere på babysvømming med barna?

4 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Vi er ikke på babysvømming. Var ikke det med Ingrid heller. det ser veldig koselig ut, men siden de strides de lærde om det er bra eller ei, så holder jeg meg bare unna.. Hehe..

Anonym sa...

Så herlige bilder! Han er bra søt altså :)

Vi har vært i bassenget EN gang med mini. Han elska det! Men nærmeste basseng er 11 mil unna, så blir ikke prioritert desverre... Dere er heldige :)

eventyrLise sa...

Den kjolen har jeg sett, men den kan jeg ikke kjøpe da ei anna som skal i bryllupet har kjøpt den. ;)

lykke til med letingen. det er vanskelig syns jeg

Sassa sa...

så søt:)
deilig for de små å være i vannet:):)