torsdag 26. april 2012

Erik 8 måneder

Hipp Hurra for det minste hjertet mitt som er 8 måneder i dag :)


Nå om dagen er han generellt sutrete:p men han sliter nok med tennene...og den første er visst verst har jeg hørt, så vi får holde ut;)

Sånn motorisk så kryper han nå, kommer seg fort frem overalt.
Og skal ha tak i alt av ledninger og ting han ikke får lov til:p
Og det er ikke like lett å gjemme bort alt, så det er rimelig hektisk her nå;)

Han har ikke så mye ord enda, hender han sier papa, ellers er det wæwæwæw og dædædæ og gaah og sånnt no:p

Puh dette går fort altså!! De vokser aaalt for fort :p


Ellers så er ikke formen min helt på topp ennå:(
feber og hodepine er borte:) og halsen er mye bedre, men jeg er så svimmel...konstant, og det er nesten verre:/
Jaja...kommer seg nok snart!

Nå er det en som vil ha oppmerksomhet her;)

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Hild Frøya sa...

Ååå.. Gratulerer med 8 mndingen.. Cornelis er seint ute har jeg en følese av, for han viser ingen tegn til å ville krabbe i det hele tatt, og vil aller helst bare ligge oppi lekegrinda si.. Men det kommer vel pluttselig vil jeg tro.

Anonym sa...

Gratulerer med 8 mnd!! :)

Aina sa...

Grattis med 8 mnd! Tiå går sååå fort! Syns forresten han e bra lik deg då ;)

Mette sa...

Gratulere med 8mnd :D Så herlig !
Tiden går så aalt aalt for fort !
Fine fine Erik :D:D:D